Image Map

31 January 2009

Gość lutowy w CT Lily Designs!

Jak powszechnie wiadomo, kochane Dziewczyny z LIly Designs wybrały mnie m.in. jako gościa do swojego ct na marzec. W tzw. międzyczasie wzięłam udział w konkrusie na forum DSPL, w którym do wygrania było miejsce jakos gość na luty... No nawet nie liczyłam na tak wielkie szczęście i zaszczyt! Zajęłam co prawda 2. miejsce, ale prac było 63, w tym tylko 2 moje... Więc dziś się dowiedziałam, że będę gościem także luotwym! Czyż życie nie jest piękne??? Dziękuję Wam bardzo, Kimla i JJ!!!

A dziś zrobiłam scrapka ze starych materiałów, ale trafił do GSO weeknedowego:D

Credits: July designs, water - Cali. Photo by Deviant Art.

Do Gallery Standouts trafiła też moja ostatnia praca z zestawu Line "Neverland" za sprawą Monic. Dziękuję Ci, Kochana, za to wyróżnienie!
Mam już kilka nowych prac, ale są tajne na razie, więc to tyle:D

2 comments:

  1. O matko Mary grautulacje potrójne. A scrap zasłuzył na GS!

    ReplyDelete
  2. kochana, gratuluje z calego serducha !! Te wszystkie wyroznienia naprawde Ci sie naleza - nie moge napatrzec sie na Twoje prace - piekne sa !
    :*

    ReplyDelete

Since September 17th, 2009:

free counters
statystyka